Vis kvalitet på bitmaps

Visning 2 indlæg - 1 gennem 2 (af 2 alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #13653
    Sietse Veenstra
    deltager

    Dag bedste mennesker,

    Hvis jeg er et foto vil importere i EasySIGN, får jeg et korrelige sort-wit
    foto, mens de info-koppling godt staat.

    Våd jullie hoe dit kan? Zal wel ergens en vinkje verkeerd har staan.

    Heb endda et screenshot meegestuurd af mine begge beeldschermen.

    Links EasySIGN, og retfærdiggør billedet, der hoerer til at være hos importører.

    Hoor gerne jullie svar.

    Met vriendelijke Groet,

    Sietse Veenstra

     

    #13662
    EasySIGN
    Moderator

    Hej Sietse,

    Tak for dit spørgsmål! Du kan tage fuld kontrol over skærmkvaliteten i EasySIGN. Der er et par indstillinger, der forårsager, hvorfor du ser, hvad du ser.

    1.) Bitmap wireframe-visningstilstand
    Vis> Kvalitet> Bitmaps i trådramme som
    Du kan indstille dette til enten intet billede overhovedet, simpel gråtoner (kun sort / hvid), gråtoner (fuldt billede, ingen farver) eller det originale billede. I dit skærmbillede er skærmtilstanden indstillet til gråtoner.

    2.) Bitmap-kvalitet
    Vis> Kvalitet> Bitmaps udfyldt som
    Dette indstiller kvaliteten af ​​billederne. I dit skærmbillede er det indstillet til lavt, hvilket forårsager det slørede billede. Jo højere kvalitet, jo længere tid tager det EasySIGN at behandle dit billede.

    3.) Bitmap-kvalitet
    Vis> Kvalitet
    Vælg, om objekter kun skal vises som linjer (trådramme) eller det fulde objekt i forskellige kvaliteter. Jo højere kvalitet, jo længere tid tager det EasySIGN at behandle dit design. I dit skærmbillede er det indstillet til wireframe, og derfor bruges wireframe-visningstilstanden til bitmaps til at vise dit billede.

    Have an easy day!
    Dennis at EasySIGN

    Se kvalitetsindstillinger i EasySIGN

Visning 2 indlæg - 1 gennem 2 (af 2 alt)
  • Du skal være logget ind for at besvare dette emne.