Easysign nedbrud, mens Vectorizing

Visning 9 indlæg - 1 gennem 9 (af 9 alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #14553
    Richard Elliott
    deltager

    Jeg har forsøgt at vektorisere noget tekst, og Easysign lukker bare omkring 72 procent ind. Har du nogen ideer?

     

    Tak Richard

    #14597
    EasySIGN
    deltager

    Hej Richard,

    Tak for din besked. Jeg er ked af at læse, at du oplever problemer med vektoriseringen. Jeg hjælper dig gerne.

    Kan du sende os lidt mere information?
    - Hvilken version af EasySIGN bruger du?
    - Hvilken vektoriseringsmetode bruger du, og hvad er dine indstillinger?
    - Kan du sende os en kopi af dit EasySIGN-regneark?

    Have an easy day!
    Wilbert at EasySIGN

    #14598
    Richard Elliott
    deltager

    Hej Wilbert, jeg er på den nyeste version af easysign. Jeg forsøgte at vektorisere tekst, en hel del vil jeg indrømme, så måske gik jeg forbi dens begrænsninger. Jeg brugte både høj & lav Res B&W tekstindstillinger i Vectorization og begge lukkede bare programmet ned. Jeg har siden formået det i Vectorization 2, ikke perfekt, men bedre. Jeg prøvede bare at rense baggrunden ved kun at tage teksten ud, og det er ikke så vigtigt, jeg blev meget overrasket, da programmet lige lukkede ned.

    Hvordan sender jeg filen, der ser ikke ud til at være en normal support-e-mail længere.

    #14616
    EasySIGN
    deltager

    Hej Richard,

    Tak for forklaringerne.

    Send EasySIGN-dokumentet til: support@easysign.com

    Have an easy day!
    Wilbert at EasySIGN

    #14618
    EasySIGN
    deltager

    Hej Richard,

    Tak, fordi du sendte EasySIGN-dokumentet.

    Vi kan udføre en succesfuld vektorisering, tildele vectorization-2-funktionen. Resultatet er imidlertid ikke egnet til at skære, da den originale bitmap ikke er klar nok til at skabe skarpe vektorlinjer. Bitmappen indeholder masser af tekstlinjer i lille størrelse (højde på ca. 2 mm).

    Hvis det er muligt, anbefaler vi at bruge det orinale tekstdokument og kopiere teksten til EasySIGN-teksteditoren ved hjælp af den originale skrifttype. Du vil kunne skalere teksten til den ønskede outputstørrelse.

    Have an easy day!
    Wilbert at EasySIGN

     

    #14620
    Richard Elliott
    deltager

    Jeg fik den samme Wilbert, men hvorfor skulle softwaren lukkes ned med standardvektorisering, skulle der ikke komme en fejlmeddelelse, hvis jeg gjorde noget forkert, styrtede din også så godt, eller var det bare min?

    #14650
    EasySIGN
    deltager

    Hej Richard,

    Jeg får ikke et nedbrud, jeg får bare advarsel om utilstrækkelig hukommelse, når jeg prøver at bruge dette vektoriseringsværktøj. Derfor har vi udviklet vektoriseringsfunktionen 2, da den skaber færre noder og giver bedre resultater, især når man arbejder med bitmaps med lavere opløsning.

    Have an easy day!
    Wilbert at EasySIGN

    #14655
    Richard Elliott
    deltager

    ok Wilbert, tak for din hjælp.

     

    Richard

    #14670
    EasySIGN
    Moderator

    Hej Richard,

    Bare lad os vide, hvis der er noget andet, vi kan gøre for dig 🙂

    Have an easy day!
    Dennis at EasySIGN

Visning 9 indlæg - 1 gennem 9 (af 9 alt)
  • Du skal være logget ind for at besvare dette emne.