Fejlmeddelelse “ingen licens fundet”

Visning 13 indlæg - 1 gennem 13 (af 13 alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #12205
    Dutriaux Fabio
    deltager

    Bonjour Madame, monsieur,

    J'ai acheté EASYSIGN cette semaine et installé la dernière version,

    A l'ouverture il affiche une fenêtre, je clic sur la case ”activer votre licens”

    Ensuite j'indique mes koder for forbindelse og din valide.

    Le logiciel redémarre et m'indique ”Nous n'avons trouvé aucune licens”

    ceci dans la même fenêtre

    https://www.easysign.com/wp-content/uploads/hm_bbpui/12205/uw5gvv4alwfmd04no6gz0hyg6sd2xwmu.png

    #12216
    EasySIGN
    Moderator

    Hej fabio

    Der var en forsinkelse i aktiveringen af ​​din licens, den skulle fungere nu 🙂

    Have an easy day!
    Dennis at EasySIGN

    #12790

    Jeg har det samme problem i 2 uger…. Jeg har brug for at bruge programmet nu, og jeg kan ikke ... indtil udgangen af ​​mit abonnement har jeg 3 dage tilbage, og jeg kan ikke bruge det ...

    #12830
    EasySIGN
    deltager

    Vi har tilføjet en supportbillet til at løse dette problem. Du har modtaget en e-mail med yderligere oplysninger.

    Have an easy day!

    Wilbert at EasySIGN

    #13203

    Hej,

     

    Vi har det samme problem. Vi lancerer soft, det beder licensen, vi indtaster det i, det indlæser softet igen og spørger licensen igen.

     

    På forhånd tak for støtten.

    #13217
    EasySIGN
    Moderator

    Hi Michael,

    Sørg for at gøre det download den nyeste version af EasySIGN. Efter installationen skal du starte EasySIGN og vælge “Log ind eller aktivere en billet”, og derefter logge ind med din konto (din e-mail-adresse og en adgangskode, du har modtaget fra din forhandler). Hvis du ikke kender din adgangskode, kan du indstil en ny adgangskode.

    Fortæl os bare, hvis dette ikke løser dit problem, hjælper vi dig gerne 🙂

    Have an easy day!
    Dennis at EasySIGN

    #13901

    Hej,

     

    Vi har det samme problem. Vi lancerer soft, det spørger licensen.

     

    På forhånd tak for støtten.

    #13902

    Og computeren fortæller mig, at jeg har brug for 32-bit-versionen

    #13918
    EasySIGN
    deltager

    Hej Mihai,

    Du kan downloade EasySIGN 32 bit version til webstedet på download.easysign.com,

    Vælg bare “eller download 32-bit versionen”, og download starter med det samme.

    Efter download og installation kan du logge på EasySIGN for at aktivere softwaren.

    Have an easy day!

    Wilbert at EasySIGN

    #14830
    Kurt Van Looy
    deltager

    Jeg har samme problem. Tot for kort havde jeg en starter-licens på en anden computer, bovenop mijn anden almindelig licens på en anden computer. De starter licens er ikke verlengd en brug ik ikke meer. De andere natuurlijk nog wel. Nu er der per ongeluk på het Easysign icoontje geklikt fra die starter licens (en onmiddelijk geannuleerd) en sindsdien werkt Easysign op mijn hoofdcomputer ikke mere. Ik heb de nyeste version gedownload, aangemeld og hele mikmak, men jeg får samme fejlmelding. Graag zo snel mulig en løsning, want dit er naturligt erg dringend. Alvast bedankt!

    #15553
    EasySIGN
    deltager

    Hej Kurt,

    Dette problem kan vises, når softwaren lukkes, før den er startet helt, og licensudgivelsen ikke er afsluttet. For at undgå at du bliver nødt til at vente, før du kan bruge EasySIGN-licensen på din hovedcomputer, skal du genstarte EasySIGN-softwaren på den anden computer og lukke den, når softwaren er startet og fungerer fuldt ud. Licensen frigives fra din anden computer og er tilgængelig til brug på din computer bagefter.

    Lad os gøre tingene lette!

    Wilbert at EasySIGN

    #24161
    MURAT OZDES
    deltager

    jeg har et problem, da jeg kan skrive et meldingsprogram, som jeg vil melde, hvad du vil gøre med en anden konto, hvorefter det ikke er noget, der ligner en løsning

    #33844
    Negroiu Robert
    deltager

    Hej, jeg har det samme problem med licens...hvis jeg trykker på release...der er ingen anden pc fundet...afinstaller og geninstaller den nye version, og den pop-up vises stadig og kan ikke bruge programmet.

    Kan du hjælpe mig med at løse dette problem?

Visning 13 indlæg - 1 gennem 13 (af 13 alt)
  • Du skal være logget ind for at besvare dette emne.