- Dette emne er tomt.
- ForfatterIndlæg
- 30. marts 2020 kl 17:08 #12288
Wilco Manders
deltagerHej,
Vi havde et spørgsmål: Når man tegner et kvadrat eller skriver tekst, tildeler softwaren automatisk en linjetykkelse på 1 mm.
Hvis du skalerer det, skalerer dette sammen med det, så hvis du ikke er opmærksom, ender du med meget fede bogstaver.
Mit spørgsmål er: hvordan justerer jeg standardlinjetykkelsen og nulstiller den???Så et andet spørgsmål: vi skærer med en Mimaki skæreplotter med en OPOS. Nu er mit spørgsmål: hvis jeg har oprettet en fil, og den skal være den samme 10 gange, kan jeg så instruere skæreplotteren til automatisk at producere 10 stykker i træk?
14. april 2020 kl. 17:01 #12654EasySIGN
ModeratorHej Wilco,
Tak for dine spørgsmål! Jeg har besvaret dem et efter et:
1) Du kan indstille, om pennens tykkelse skal skaleres eller ej, når du forstørrer, via dialogboksen for pennestil. Du kan finde denne dialogboks i EasySIGN-værktøjskassen.
2) Du indstiller standardlinjetykkelsen via den samme dialogboks, men uden at foretage et valg. Du får derefter vist en yderligere dialogboks, der beder dig om at ændre standardindstillingen og gemme.
3) For flere stykker kan du gøre dette ved at gemme en plotfil i EasySIGN Production Manager, gemme den og derefter trykke på "play"-knappen, når du vil have den plottet. En mere standardmetode er at placere 10 stykker i en række på EasySIGN-arket. Tilføj optiske positioneringskryds til hvert stykke og skær derefter ud.
Have an easy day!
Paul at EasySIGN
- ForfatterIndlæg
- Du skal være logget ind for at besvare dette emne.