Pen stil og duplikater

  • Dette emne er tomt.
Visning 2 indlæg - 1 gennem 2 (af 2 alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #12288
    Wilco Manders
    deltager

    Hej,

    vi havde fået et spørgsmål al mænd et firkantet tekent af en tekst i typt og giver software automatisk en lijndikte af 1mm
    som mænd er de forskellige ting, men det er, når du aldrig har det godt, og får dine hele vette-bogstaver
    my vraag hoe pas ik the standard lijndikte to en back to nul ???

    Dan nog et spørgsmål vi snijden med en mimaki snijplotter med et opos nu er mit spørgsmål som jeg er en fil
    heb er produceret og denne skal er 10 gange, det samme har jeg kan bruge, da den snijplotter, der er indgået i automatik
    10 stuks doet achter elkaar ???
    nu skal jeg hver gang de opos opdateres igen

    #12654
    EasySIGN
    Moderator

    Hej Wilco,

    Bedankt for je spørgsmål! Jeg hører et foto til en telefon:

    1) Via dialogenvenster for penstilen kan du installere det pendikte ved det udvidede skal skrives af ikke. Du finder dette dialoogvenster i EasySIGN Toolbox.

    2) U stjæler det standardlinie, der er indført via det samme dialogenvenster, men uden et udvalgt valg. Du får en ekstra dialogenvenster, hvor du bliver anmodet om standardinstelling til at ændre og oplade slaan.

    3) For flere stykker kan du gøre dette ved et plotbestand stort at holde i EasySIGN-productiemanager, hvor du kan gemme og derefter klikke på "play" -knoppen for at trykke på telefoner, når du vil, at det bliver planlagt. En mere standard måde er omkring 10 stuks efter elkaar på EasySIGN-werkblad te placeringer. Forzie elke opgave af optisk positioneringskruisen og snijd derefter.

    Have an easy day!
    Paul at EasySIGN

Visning 2 indlæg - 1 gennem 2 (af 2 alt)
  • Du skal være logget ind for at besvare dette emne.