Productie manager loopt stort

Visning 3 indlæg - 1 gennem 3 (af 3 alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #13484

    Jeg arbejdede med jaren med EasySign. Der er dog installeret en ny opdatering (2020_2 (29.0)). Echter på det øjeblik, jeg er nu et plotopdrag geef, gaat na ca. 1 sek. de produktchef på lys grijs. I statusbalk kommer tekst efter: (reageert ikke). Ook EasySign zelf blijft lette grijs. Tot ik geforceerd de productie manager afsluit.

    Hvad er der fejl?

    Vind 10 pro
    Version: 1909
    Byg: 18363.836

    Plotter: GCC Expert 24

    #13495

    Nu har jeg ikke fået problem med at have mødt produktionschefen ved hjælp af chaufførerne fra de plottere til hendes installationer ... loop tik mod det næste problem til:

    Ved opstarten af ​​EasySign, bedes du om login og adgangskode. Når denne angivelse bliver, vil han derefter dør med opstarten af ​​programmet. Als het hoofdvenster in beeld er, giver han et pop op-vindue 'Welkom bij EasySign' med meddelelsen, der er ingen licens tilstedeværende. Als je de choice selecteert met 'aanmelden of ticket invoeren' lukker han hovedscherm og begynder de endeloze cirkel igen overnieuw. De login og wachtwoord er godt. Er de login-server soms offline?

    #13585
    EasySIGN
    Moderator

    Hej Antoine,

    Glad for at læse dine problemer med produktionschefen blev løst ved at geninstallere plotterdriverne.

    Når du logger ind ikke fungerer korrekt, skal du foretage nogle kontroller:

    1.) Har du en stabil internetforbindelse?
    Tjek din internetforbindelse med en speedtest.

    2.) Kører du den nyeste version af EasySIGN?
    Den seneste version af EasySIGN er tilgængelig på vores downloadside.

    3.) Er din adgangskode korrekt?
    Hvis du ikke kender din adgangskode, skal du prøve at nulstille den.

    4.) Er din e-mail-adresse korrekt?
    Hvis du ikke ved, hvilken e-mail-adresse der er korrekt, skal du kontrollere din ordrebekræftelse eller faktura. Licensen aktiveres automatisk til den e-mail-adresse, der er indtastet i indkøbskurven, da du fik din licens.

    Hvis du har kontrolleret alt ovenfor, og at logge ind stadig ikke fungerer, skal du kontakte os på support@easysign.com

    Have an easy day!
    Dennis at EasySIGN

Visning 3 indlæg - 1 gennem 3 (af 3 alt)
  • Du skal være logget ind for at besvare dette emne.