intern behandlingsfejl (512)

Visning 32 indlæg - 1 gennem 32 (af 32 alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #37158
    Ray Læs
    deltager

    Jeg er lige begyndt at skære grafik til et kæmpe job, jeg skal installere i morgen, og easysign åbner ikke, jeg får følgende besked….

    “På grund af en intern behandlingsfejl (512) kan vi ikke hente dine licenser. Kontakt os venligst på support@easysign.com"

    Jeg har sendt en e-mail til support, men skal arbejde sent i aften for at blive færdig med at gøre dette job klar, så der er brug for noget ordnet så hurtigt som muligt!

    #37165
    Maz Beckers
    deltager

    Jeg har også dette problem, enhver tilbudt løsning vil blive meget værdsat.

    #37166
    Maz Beckers
    deltager

    Har lige modtaget dette på en mail...

    VIGTIG! Vi oplever i øjeblikket nedetid på en gammel licensserver. Hvis du ikke kan logge ind på din EasySIGN-software, skal du downloade den nye version på https://www.easysign.com/software/download/
    Downloadsiden viser 2023-versionen, men ved at downloade får du allerede 2024-versionen, som inkluderer den nye licensserverunderstøttelse.

     

    #37167
    Maz Beckers
    deltager

    Downloadede ny version, og Easysign er oppe og køre igen.

    #37168

    God fornøjelse Maz!

    Jeg havde det samme problem, og jeg havde det samme problem!

    Nu gaw videre med arbejdet!

    #37169
    Carlos García
    deltager

    gracias por los comentarios, me pasaba lo mismo, he actualizado a 2024 y ya funciona de nuevo

     

    #37170
    Mark Daniels
    deltager

    Downloadede den nye 2024-version på vores tre maskiner, virkede på to af maskinerne, indtil vi lukkede programmet. anden computer fungerer stadig, da den ikke er blevet lukket. Venter stadig på svar fra support.

    #37176

    Bliver rigtig sur. Intet andet end problemer i dag med easysign. Downloadede ny version, og nu står der, at jeg ikke har nogen licens.

     

    #37178

    Har du formået at få det til at virke endnu. jeg har ikke. Der står, at jeg ikke har nogen licens.

     

    #37179
    Maz Beckers
    deltager

    Min har været fin, siden jeg downloadede opdateringen Kathryn. Beklager, jeg kan ikke hjælpe dig, jeg håber, du snart får det ordnet. Jeg ved, hvor frustrerende det kan være.

    #37180
    Maz Beckers
    deltager

    Fortæl os venligst, når du har en løsning, og hvad den er.

    #37181
    Huub Spieringhs
    deltager

    Vi sidder med samme problem, kan ikke videre på grund af en intern behandling (512).
    Graag snel een løsning vores hele afdeling ligger plat!

    #37186
    Ray Læs
    deltager

    Håber alle andre formåede at få dette ordnet, var virkelig i panik i går aftes, da jeg troede, at kundeservice ville være færdig for dagen, men for at være retfærdig modtog jeg ret hurtigt en e-mail, der foreslog, at jeg downloadede den seneste version, hjemmesidens downloadside sagde, at den downloadede den version, jeg allerede havde (2023.2), men faktisk installerede denne den nye 2024-version.

    Så snart dette blev installeret, var problemet løst, og alt ser fint ud nu

    #37188
    Huub Spieringhs
    deltager

    Hej Ray, tak, vi begynder nu at downloade den nye version 2024 i håb om at løse dette problem...

     

    #37189

    hej ved ons arbejder i den nye version ingen heste

    #37190
    PietVB
    deltager

    Her er den nyeste version, ingenting virker endnu, 3 pc'er fungerer ikke. Productie ligger her sil.
    Graag dringende løsning

     

    #37191
    PietVB
    deltager

    Log ind og log ind igen er ingen mulighed, kan licensen ikke åbnes

    #37204

    Hej.

    hat schon Jemand vom Support ene Info erhalten wann das Problem voraussichtlich gelöst wird?

    #37205
    Huub Spieringhs
    deltager

    Ny version 2024 installeret.
    Find problemer med farvestyring.

    #37208
    Davy Collaert
    deltager

    Ved mig er det vellykkede med den nye version for at installere.

    #37209
    Marco van Hoorn
    deltager

    vi får med det opstart på 1 computer de valg: Log ind med en anden konto, købe en licens, noget andet.

    Men du kan vælge, hvad du kan vælge, når du logger ind på selve skærmen.

    #37212

    Bonjour, Même Chose de notre coté, installation på 4 stillinger i version 2024 på en pc-funktion.

    #37220
    Paul Schoofs
    KeyMaster

    VIGTIG! Vi oplevede nedetid på en gammel licensserver fra den 18. til den 22. oktober 2023. Årsagen er placeret i datacentret. Hvis du ikke var i stand til at logge ind på din EasySIGN-software, skal du downloade beta-pre-release 2024 version 36.0 blev tilbudt. I øjeblikket er en officiel EasySIGN-udgivelse 2024 (36.1 eller nyere) tilgængelig på https://www.easysign.com/software/download/

    Downloaden inkluderer den nye licensserverunderstøttelse. Hvis du stadig har et problem, bedes du kontakte EasySIGN på support@easysign.com

     

    #37229
    Dietmar juchems
    deltager

    Wir hatten ebenfalls den Fehler, jetzt die neue Version 2024 drauf und es started wieder. Jedoch Schmiert Easysign alle 10 Min ab und wenn man nicht Gespeichert hat steht man da. Trauriges Programm mittlerweile

    #37236
    Sarah NG
    deltager

    Hej,

    Jeg har det samme problem med fejl 512-meddelelsen. Downloadede den nye version, og den viser stadig den samme besked.

    #37257
    Mark Daniels
    deltager

    Alt løst for os nu med hjælp fra support. patch-fil samt server fikset på deres ende.

    EDIT: Nej, et af vores programmer har besluttet ikke længere at virke, når de er lukket.

    #37282
    paul wadge
    deltager

    nogen der har problemer med outputfarveforskel ved udskrivning gennem rasterlink siden opdateringen? easysign fungerer fint, men farver

    fra tidligere print filer er nu miles ude på farve, jeg har udskrevet en pre update rippet fil og dens fine - den samme fil siden opdateringen er ude

    #37288
    adrian fiddler
    deltager

    Jeg har downloadet den seneste version, og min maskine siger bare initialisering og hænger i flere minutter, før jeg giver mig 512-meddelelsen

    #37307
    gary golding
    deltager

    Downloadede en opdatering i går, og den virkede, den styrtede ned igen for omkring en time siden, jeg har downloadet flere gange i eftermiddags, men ingen glæde, meget forstyrrende for at sige det mildt.

    #37308
    Paul Schoofs
    KeyMaster

    Hej, download og installer beta-pre-release 2024-versionen. Se min besked ovenfor. Thx.

    #37336
    michel sanders
    deltager

    jeg har de 2024 gedownload og få de selvde problemer med licens.

     

    #37794
    Carlos García
    deltager

    hola, después de los problemas que hubo el día 19 de octubre, en el que se cerró el programa y para que volviera a funcionar hubo que descargarse la nueva actualización del 2024, desde ese día es muy frecuente tener porque abri cerrar program en cuanto dejas de trabajar un tiempo te sale un mensaje que dice que no se encontraron las licencias. Hay alguna forma de arreglar este problema?

Visning 32 indlæg - 1 gennem 32 (af 32 alt)
  • Du skal være logget ind for at besvare dette emne.