Easy Sign leverer ikke licenser efter intern behandlingsfejl (512)

Tagged: 

Visning 9 indlæg - 1 gennem 9 (af 9 alt)
  • Forfatter
    Indlæg
  • #37171
    Hartac
    deltager

    Hej alle,

    Efter installationen af ​​2024 har vi haft problemer, hvor licenserne ikke virker (kan ikke bruge hele produktet, varer osv. nedtonet), selvom der er tilstrækkelige licenser til rådighed for kontoen.

    Nogen der kender en løsning? Vi prøvede nedenstående, som virkede på de ældre versioner, men fungerer ikke i øjeblikket:

    Hvis softwaren ikke er licenseret (alle ikonerne er nedtonede), og du ikke bliver bedt om at logge ind. Du kan manuelt licensere softwaren ved at gå til C:\Program Files\EasySIGN\V06 (samme mappe som hovedeksemplet) og kører AccountManager.exe ved at logge på med licensing@-legitimationsoplysningerne. Vinduet lukkes uden prompt, kør softwaren igen, og det burde virke

     

    Tak

    #37177

    hartac

    vi har samme problem. Bliver meget sur, da jeg har akutte job, der skal ud og ikke kan bruge systemet

     

    #37196
    Roy Bravo
    deltager

    Vi har her også sidste varevogn. Har nogen et telefonnummer fra easysign?

    #37197
    PietVB
    deltager

    + 31497361900

    Dit kan jeg finde, laat weten of het juist is aub

     

    #37198

    Hello!

    Her das gleiche!??

    Bitte um schnelle Behebung/Meldung des Supports.

     

    Tak.

    #37199
    PietVB
    deltager

    06 53297526

    0497 361900

     

    af deze

    #37345
    AYUB KHAN
    deltager

    Hvis softwaren ikke er licenseret (alle ikonerne er nedtonede), og du ikke bliver bedt om at logge ind. Du kan manuelt licensere softwaren ved at gå til C:\Program Files\EasySIGN\V06 (samme mappe som hovedeksemplet) og kører AccountManager.exe ved at logge på med licensing@-legitimationsoplysningerne. Vinduet lukkes uden prompt, kør softwaren igen, og det burde virke

     

    gjort det samme som sagt, men stadig den samme fejl"Svar til: Svar #37177 i Easy Sign leverer ikke licenser efter intern behandlingsfejl (512)"

    #37649
    tero salmela
    deltager

    Jeg har samme problem, og selvfølgelig midt på en travl arbejdsdag. Det er så lorte, at I ikke længere har supportchat her.

    Jeg prøvede alt, men nej, mit årsabonnement slutter 2024 marts ikke nu!!

    Hjælp nødvendig

    #38526

    Igen samme fejl...

Visning 9 indlæg - 1 gennem 9 (af 9 alt)
  • Du skal være logget ind for at besvare dette emne.